Here is Product Details Sticky Short Info
  • Robby Bubble
  • Robby Bubble
  • Robby Bubble
Robby Bubble

Sampenie pentru copii Party Kit 0.75L

37.63 Lei/L
37.63 Lei/L
28,22 Lei

ROBBY BUBBLE a inventat conceptul de sampanie pentru copii in lume, fiind produsa pentru prima data in 1994 de catre grupul german Schloss Wachenheim, grup din care ZAREA face parte. Fiind gandita pentru copii nu contine, evident, alcool si are un gust de fructe bine definit si placut. Este oferita in 5 sortimente: capsuni, piersica, cirese, zmeura si tropical.

Informatii despre produs

Nutritie
Grasimi0 g/100 ml
Valoare energetica40 kcal/100 ml
Glucide10 g/100 ml
Sodiu0.03 g/100 ml
Proteine0 g/100 ml
Ingrediente
Apa, zahar, suc de struguri rosii (3,8%) din suc concentrat de struguri rosii, suc de capsuni (1,8%) din suc concentrat de capsuni, suc de cirese (1,2%) din suc concentrat de cirese, dioxid de carbon, acidifiant: acid citric, aroma, conservant: dimetilpirocarbonat. Continut de fruct (min. 6,8%).
Detalii de utilizare
Se serveste racit, odata deschis se pastreaza la frigider si se consuma in 48 ore. A se deschide in prezenta unui adult. A se consuma inainte de: a se citi pe capsula.
Detalii pastrare produs
Atentie: continutul este sub presiune! A se pastra in locuri ferite de inghet si razele directe ale soarelui. Odata deschis se pastreaza la frigider si se consuma in 48 ore.
Volum alcool
0

ID: 94137

Mega Image nu va fi responsabila si nu garanteaza ca informatiile postate pe website sunt lipsite de erori sau sunt complete. Astfel, din motive tehnice (ex. erori aparute in timpul rulajului stocului), pot aparea unele diferente intre informatiile mentionate pe website si cele de pe etichetele produselor. Informatiile prezentate pe site nu inlocuiesc informatiile de pe etichetele produselor. In cazul aparitiei unor discrepante, prevaleaza informatia de pe etichetele produselor. Consumatorul trebuie sa verifice informatiile de pe eticheta produsului (inclusiv pe cele despre alergeni) inainte de achizitionare, precum si inainte de consum. In situatia in care apar astfel de discrepante, Mega Image nu isi asuma nici o responsabilitate, iar consumatorul renunta in mod explicit la orice plangere sau pretentii de orice natura impotriva Mega Image.