Intrebari frecvente
Intrebari frecvente
Pentru a crea un cont nou in site ai nevoie doar de o adresa de email valida la care sa ai acces. Completeaza datele in sectiunea de aici urmand indicatiile detaliate in pagina.
Pentru a pastra integritatea contului tau, iti recomandam sa alegi o parola unica si sa o pastrezi secreta. De asemenea, asigura-te ca nu iti salvezi automat datele si ca te deconectezi de fiecare data cand folosesti un dispozitiv care nu iti apartine. Am luat toate masurile de securitate pentru ca datele tale personale sa fie in siguranta. Daca ai suspiciunea ca o alta persona iti cunoaste datele de acces schimba parola contului tau imediat. Daca ai nevoie in continuare de suport scrie-ne aici.
Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Sunt acceptate doua modalitati de plata pentru comenzile efectuate de Clienti pe Site: plata online cu Cardul Bancar si plata numerar la livrare. Daca se alege plata online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro) pentru finalizarea si validarea platii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat optiunea de plata online. Daca se alege plata in numerar, finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat. In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea comenzii din unul dintre punctele de ridicare personala indicate pe Site, acesta va putea efectua plata comenzii doar online cu cardul bancar.
In primul rand, te asiguram ca intreg sistemul de plata este in siguranta. Introducerea datelor de card se realizeaza utilizand o conexiune criptata, iar datele tale sunt in deplina siguranta.
Cum functioneaza platile online?
In clipa in care comanda ta este plasata si plata a fost confirmata, suma totala nu este debitata in totalitate din contul tau, ci este doar rezervata in sistemul bancii emitente. In momentul in care comanda ajunge la tine si procesul a fost finalizat cu succes, suma totala a comenzii va fi intotdeauna egala cu valoarea produselor ce se regasesc in comanda primita, iar aceasta va fi in final suma pe care banca o va debloca pentru plata.
In situatia unor erori, daca suma debitata din cont nu este aceeasi cu cea de pe bonul fiscal emis, trebuie contactata banca emitenta pentru clarificarea situatiei. Noi te putem ajuta cu informatii precum: confirmare sumei conform bon fiscal si ID comanda.
Pentru recuperarea parolei, va rugam sa accesati linkul “Am uitat parola” care se afla sub butonul “Autentificare”.
Ulterior veti fi invitat sa introduceti in casuta de text adresa dumneavoastra de e-mail, iar in scurt timp veti primi un e-mail cu noua parola.
In cazul in care Cumparatorul a optat pentru varianta ridicarii comenzii de la unul dintre punctele de ridicare, acesta se va prezenta la punctul de ridicare ales si va comunica reprezentantilor Vanzatorului numarul de Comanda. In momentul ridicarii Comenzii, Clientul se va asigura ca Produsele nu prezinta nicio degradare vizibila, iar continutul este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.). Dupa ridicare, Clientul devine responsabil pentru conservarea acestora.
Punctele de ridicare personala a comenzilor sunt indicate pe Site.