• Livrăm produsele oriunde în țară
  • Mașini frigorifice pentru transportul produselor fresh
  • Alegem cu grijă cele mai bune produse
  • Cea mai variată gamă de produse din Mega
  • Avem magazinul online deschis 24/7
  • Quick shop
  • Liste  
: In aceasta perioada, pentru a limita cat mai mult contactul intre curieri si dvs. am eliminat plata cu cash, la livrare. Pentru comenzile plasate din Supermarket Online se poate plati numai online, cu card.  

Informații importante privind comenzile online din această perioadă:

1.         Plata exclusiv online

2.         Intervale disponibile de livrare

3.         Posibile întârzieri la livrare 

4.         Produse înlocuite în comanda sau fără stoc

5.         Imposbilitate de a efectua modificări

6.         Pick-up point-uri – locații limitate

7.         Contact în caz de autoizolare

  

Plata exclusiv online

Pentru a evita contactul prelungit la predarea produselor, livrările din Supermarket Online în această perioadă sunt limitate la plata online cu cardul. Am eliminat plata ramburs, la livrare.
Acum, plătești comanda ta din Supermarket Online mult mai sigur, doar cu cardul.

 

Intervale disponibile de livrare

Intervalele de livrare sunt afișate pentru o perioadă de 7 zile și se actualizează zilnic în website. Dacă toate intervalele afișate sunt „indisponibile” înseamnă că acestea sunt ocupate la capacitate maximă, în perioada afișată. 
Te asigurăm că depunem eforturi pentru a mări capacitatea de la o zi la alta. Noi intervale se deschid în fiecare zi, astfel încât păstrăm întotdeauna următoarele 7 zile afișate în website.
Suplimentar, se pot elibera intervale, în cazul în care clienții anulează comenzi sau nu finalizează comanda.

Important: În cazul în care ai selectat un interval orar, ai timp 30 de minute pentru plasarea și finalizarea comenzii.

 

Posibile întârzieri la livrare

Trecem printr-o perioadă foarte solicitată, în care livrările pot avea întârzieri. Pot exista de asemenea situații în care nu vom avea posibilitatea de livrare în ziua selectată de către dvs. și va trebui să amânăm pentru următoarea zi sau o altă zi de livrare. Pentru aceste situații vă vom anunța direct prin email și/sau SMS.
Te asigurăm că depunem toate eforturile să rezolvăm cât mai repede posibil orice întârziere apărută, pentru a putea onora toate comenzile. 
Pentru detalii despre comanda ta, ne poți contacta direct la numărul de telefon 0800410900 sau prin e-mail, la adresa: relatii_clienti@mega-image.ro .

 

Produse înlocuite în comandă 

În cazul în care anumite produse lipsesc din stoc este posibil să le înlocuim cu articole din aceeași gama, la un preț similar. Daîn momentul pregătirii comenzii acestea nu pot fi înlocuite, prețul lor nu va fi încasat. Vei plăti doar produsele pregatite și livrate.
Este o situație excepțională și realizăm aceste înlocuiri responsabil, pentru a veni în sprjinul clienților, având în vedere imposibilitatea de livare temporară a unor produse.

 

Imposibilitatea de a efectua modificări ulterioare la o comandă plasată

Vă recomandam în această perioadă aglomerată, dacă ați plasat o comandă să nu realizați modificări ulterioare asupra acesteia. În cazul în care realizați o modificare, aceasta este considerată o comandă “nouă” și se poate ajunge la situația în care nu mai găsiți intervale disponibile pentru plasarea comenzii, intervalul anterior fiind deja ocupat de un alt utilizator.

 
Începând cu data de 31.03.2020, sloturile aferente pick-up point-urilor vor fi închise

 

Contact limitat la livrare

Dacă ești în situația de autoizolare, pentru mai multă siguranță, te rugăm să comunici prin telefon curierului înainte de livrare. El îți va lăsa coletele la ușă și veți evita contactul direct. 

 

Prevenim împreună! Reușim împreună!

 

Adauga in lista
Momentan nu ai o lista de cumparaturi creata. Apasa pe butonul de mai jos pentru a crea una.
Acest produs se afla deja in aceasta lista.
Produs adaugat in lista