• Localizare magazine
: Acum poți modifica o comandă plasată deja, înainte ca aceasta să fie livrată. Află mai multe  aici.

OFERTE PERSONALIZATE

Ce trebuie sa fac pentru a avea oferte personalizate in cont?

In primul rand, trebuie sa isi creeze un cont pe www.mega-image.ro si sa asocieze contului sau online Cardul Connect de loialitate.

Pentru a putea benficia de promotiile personalizate, trebuie sa se asigure ca au bifat in cont, in sectiunea de Personalizare, acordul de profilare.

Dupa ce ai bifat acel acord vei putea vedea ofertele personalizate in contul tau in maxim o saptamana, in urmatoarea zi de joi.

Cum activez si cum beneficiez de promotiile personalizate?

Pentru activarea promotiilor personalizate trebuie sa intri in contul tau online pe www.mega-image.ro si sa accesezi sectiunea Ofertele mele din Contul tau. Acolo poti vedea fiecare oferta personalizata si valabilitatea ei. Acestea trebuie activate individual.

Doar prin activarea promotiei personalizate si scanarea cardului Connect la casa de marcat pot beneficia de discount.

Pentru cumparaturile online pe www.mega-image.ro este suficienta activarea ofertelor, iar scanarea cardului se intampla automat.

Mi-am inregistrat cardul cu numarul de telefon, la tableta din magazin. Cum accesez ofertele personalizate?

In cazul in care clientul si-a inregistrat cardul in magazin, doar cu numarul de telefon si doreste sa primeasca ofertele personalizate, clientul trebuie indrumat sa sune la Relatii clienti: 0800 410 900. Va fi nevoie de adresa de e-mail si va fi ajutat de colegii din Call Center in activarea contului online de pe www.mega-image.ro.

Cum pot primi pe mail promotiile personalizate?

Pentru a beneficia de comunicare prin e-mail a promoțiilor personalizate trebuie sa bifeze cele doua acorduri legate de Programul de Loialitate din secțiunea Preferințe de comunicare.

De ce promotiile mele personalizate nu sunt relevante?

Ofertele personalizate sunt alocate in baza istoricului de cumparaturi si a preferintelor de consum. Istoricul este retinut doar in cazul in care cardul Connect este scanat la casa de marcat. Cu cat ai mai multe tranzactii la care ai folosit cardul Connect, cu atat ofertele tale personalizate vor fi mai relevante.

CARDUL CONNECT

Ce este cardul de loialitate CONNECT?

Prin intermediul Cardul de loialitate CONNECT de la Mega Image beneficiezi de promotii exclusive, dedicate doar posesorilor de card de loialitate. Acestea sunt valabile atat in supermarketurile Mega Image si Shop&Go, cat si pe www.mega-image.ro.


In curand, cardul CONNECT va putea analiza si istoricul de cumparaturi realizate in magazinele Mega Image sau pe www.mega-image.ro, pentru a-ti oferi beneficii si oferte personalizate.

Pentru detalii suplimentare acceseaza Programul de loialitate.

Ce avantaje am la folosirea cardului CONNECT de la Mega Image?

Ai 10% reducere la primul cos de cumparaturi, la 24 de ore de la inregistrarea online a cardului CONNECT, in contul de client. Pentru a beneficia de acest discount unic, prezinta cardul CONNECT la casa de marcat inainte de a plati cumparaturile. Discountul de 10% nu se aplica produselor din categoria TABAC, cartelelor telefonice și produselor care fac parte din campania Jamie Oliver.

Pentru cumparaturile online, dupa activarea cardului vei beneficia de un voucher de 20 de lei reducere pentru urmatoarea comanda online de minim 150 lei plasata pe Mega-Image.ro. Imediat dupa activarea cardului vei primi un mail de informare cu privire la aceste beneficii.

In plus, saptamanal, ai parte de promotii disponibile doar pentru posesorii de card CONNECT. Pentru vizualizarea tuturor beneficiilor de care te bucuri odata cu obtinerea cardului de loialitate CONNECT acceseaza Programul de loialitate.

Cum pot obtine si inregistra cardul de loialitate CONNECT?

Poti intra in posesia unui card de loialitate CONNECT atat in format fizic, cat si digital.

Cardul fizic poate fi obtinut din orice magazin Mega Image, de la angajatii Mega Image aflati la casele de marcat. 

Cardul digital poate fi obtinut accesand www.mega-image.ro. In cazul in care ai deja un cont online, poti obtine cardul digital prin accesarea Programului de loialitate. Odata ce ai accesat programul, alege optiunea “Vreau cardul”. In cazul in care nu ai deja un cont, este necesar sa iti creezi un cont nou, iar imediat dupa inregistrarea contului de client vei fi directionat si catre pagina in care poti solicita un card CONNECT in format digital.

Mai multe informatii despre pasii ce trebuie parcursi poti gasi aici.

Nu pot conecta cardul fizic la contul online www.mega-image.ro. Ce fac?

Daca ai urmarit cu atentie pasii din pagina de inregistrare si cardul nu apare in sectiunea Cardul Meu, ne poti contacta gratuit si non stop la 0800 410 900 sau ne poti contacta prin intermediul formularului de contact disponibil online.

Cum pot vedea informatii despre cardul CONNECT in contul meu online?

Informatiile privind cardul de loialitate CONNECT pot fi accesate din contul tau www.mega-image.ro accesand sectiunea Cardul Meu. Acolo poti vedea data ultimei utilizari, numarul cardului si codul de bare ce poate fi scanat la casele de marcat. De asemenea, tot in aceasta sectiune poti solicita inlocuirea cardului, daca doresti.

Cum pot salva cardul digital in telefon?

Cardul de loialitate CONNECT poate fi salvat in telefon prin intermediul unei aplicatii de stocare a cardurilor. Totodata, codul de bare poate fi salvat in telefon printr-o captura de ecran. De asemenea, codul numeric poate fi notat in orice program de salvare a textului si mentionat la casa de marcat.

Cand devine cardul inactiv si ce pot face pentru a il reactiva?

Cardul de loialitate CONNECT nu devine inactiv si poate fi folosit de fiecare data cand faci cumparaturi in magazinele Mega Image sau Shop&Go sau pe www.mega-image.ro. In cazul in care cardul fizic se deterioreaza, poti prezenta la casa codul de bare salvat in telefon sau poti cere un alt card fizic la casa de marcat. In cazul in care soliciti un nou card fizic, nu uita sa te loghezi si in contul de pe www.mega-image.ro si sa optezi pentru inlocuirea vechiului card cu cel nou primit.

Unde pot gasi ofertele disponibile pentru membrii CONNECT?

Toate promotiile special dedicate membrilor programului de loialitate CONNECT sunt semnalizate corespunzator la raft, in magazinele Mega Image și Shop&Go, iar online sunt semnalizate cu eticheta promotie pentru membri  si sunt disponibile si aici.

Ce fac in cazul in care am inregistrat cardul doar cu numarul de telefonul in magazin si nu am un cont online?

In acest caz ne poti apela gratuit la 0800 401 900 oricand doresti, astfel incat sa beneficiezi de suport din partea echipei noastre pentru crearea contului online si conectarea cardului la acesta.

Ce fac in cazul erorii „Acest card apare ca fiind inregistrat”?

In primul rand, te asiguri ca numarul cardului a fost scris corect. Daca toate datele sunt corecte si cardul nu a mai fost folosit niciodata in magazin, ne poti apela gratuit si non stop la 0800 410 900 sau ne poti contacta prin intermediul formularului de contact disponibil online.

UTILIZAREA CARDULUI CONNECT

Cum folosesc cardul Mega Image CONNECT?

Cardul Mega Image CONNECT poate fi folosit la casele de marcat sau la casele de scanare individuala dupa scanarea produselor, inainte de efectuarea platii. Dupa scanarea cardului se aplica automat reducerile aferente produselor cu discount dedicat membrilor CONNECT. Pentru cumparaturile online reducerile vor fi aplicate automat la produsele semnalizate, daca esti logat intr-un cont cu un card CONNECT activ.

Pot fi folosite cardurile CONNECT in magazinele Shop&Go?

Da, cardurile CONNECT pot fi folosite in magazinele Shop&Go avand aceleasi beneficii disponibile si in magazinele Mega Image.

In cazul in care nu detii deja un card de loialitate Mega Image CONNECT, poti obtine unul nou si il poti inregistra doar in magazinele Mega Image. Aceste actiuni nu sunt disponibile in magazinele Shop&Go.

Pot detine mai multe carduri?

Nu, un singur card este asociat unui cont online. Pentru cumparaturi nu pot fi scanate mai multe carduri. Este posibila detinerea unui card pentru persoane fizice si unul pentru companie, insa conturile vor fi distincte.

INFORMATII PERSONALE

Cum imi pot schimba informatiile personale din cont?

Informatiile personale pot fi verificate, modificate sau completate accesand Contul meu si navigand in paginile disponibile in sectiunea Detaliile mele.

Imediat dupa ce ai modificat informatiile dorite, salveaza schimbarile accesand butonul Actualizeaza detaliile.

Cum activez sau dezactivez preferintele de personalizare si comunicare?

Pentru a activa sau dezactiva preferintele de personalizare si comunicare privind promotiile din magazine, intra in contul tau, acceseaza Detaliile mele si Comunicari comerciale si bifeaza sau debifeaza oricare din optiunile dorite.

PROMOTII pentru membrii programului de loialitate CONNECT

Cum si cand pot vizualiza promotiile de membru CONNECT saptamanale?

Promotiile dedicate exclusiv membrilor CONNECT pot fi vizualizate online in sectiunea Promotii pentru membrii CONNECT din Programul de Loialitate sau in lista de produse din categoriile aferente acestora, fiind marcate cu eticheta promotie pentru membri. În magazinele Mega Image și Shop&Go produsele cu promoții dedicate membrilor CONNECT sunt semnalizate corespunzator la raft.

SITUATII NEPREVAZUTE

Ce pot face in cazul in care cardul meu CONNECT a fost pierdut sau deteriorat?

In cazul pierderii sau deteriorarii cardului fizic, acesta poate fi accesat in continuare din mediul digital si folosit la casele de marcat prin intermediul codului de bare sau cel numeric.

In cazul in care cardul fizic nu a fost inregistrat, dar a fost pierdut sau se doreste reatasarea unui alt card fizic contului, acesta poate fi solicitat de la casele de marcat Mega Image. Inlocuirea cardului CONNECT in contul tau online se poate realiza pe www.mega-image.ro prin intermediul optiunii Inlocuieste card.

In cazul in care soliciti un card fizic din magazin in locul celui pierdut si optezi pentru inlocuirea acestuia in contul online, cardul nou nu trebuie folosit inainte de inregistrare.  

In aceasta situatie, este necesar sa anunti de urgenta departamentul Relatii Clienti Mega Image, telefonic la numarul TELVERDE 0800 410 900 sau la adresa de email relatii_clienti@mega-image.ro, in vederea blocarii cardului pierdut/deteriorat/furat. In caz contrar clientul isi asuma riscul utilizarii ilicite a cardului.

Cum imi pot inlocui cardul cu unul nou?

Inlocuirea cardului de loialitate CONNECT se poate realiza din contul tau online www.mega-image.ro avand optiunea Inlocuieste card in sectiunea Cardul meu. In cazul inlocuirii unui card fizic, acesta poate fi solicitat de la casa de marcat. Cardul nu trebuie folosit inainte de conectarea la contul tau online www.mega-image.ro.

Adauga in lista
Momentan nu ai o lista de cumparaturi creata. Apasa pe butonul de mai jos pentru a crea una.
Acest produs se afla deja in aceasta lista.
Produs adaugat in lista