• Localizare magazine
: Acum poți modifica o comandă plasată deja, înainte ca aceasta să fie livrată. Află mai multe  aici.

Intrebari frecvente despre magazinul online

Citeste raspunsurile la intrebarile cele mai frecvente. Daca nu gasesti ceea ce cautai poti sa ne trimiti un mesaj prin formularul de contact.

Cum imi creez un cont?

Pentru a crea un cont nou in site ai nevoie doar de o adresa de email valida la care sa ai acces. Completeaza datele in sectiunea de aici urmand indicatiile detaliate in pagina.

Cum imi pastrez securitatea datelor?

Pentru a pastra integritatea contului tau, iti recomandam sa alegi o parola unica si sa o pastrezi secreta. De asemenea, asigura-te ca nu iti salvezi automat datele si ca te deconectezi de fiecare data cand folosesti un dispozitiv care nu iti apartine. Am luat toate masurile de securitate pentru ca datele tale personale sa fie in siguranta. Daca ai suspiciunea ca o alta persona iti cunoaste datele de acces schimba parola contului tau imediat. Daca ai nevoie in continuare de suport scrie-ne aici.

Cum pot sa fac o comanda pe site?

Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

1. Sa se autentifice iar in cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Site, acesta  trebuie sa isi creeze un Cont.
 
2. Sa adauge produse in cos prin selectarea butonului Adauga in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele adaugate vor fi afisate in mini cosul de cumparaturi din partea superioara a site-ului.
 
3. Sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul sau numerar si sa specifice daca doreste factura pentru comanda sa. 
 
4. In pagina Confirmare comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare,data de livrare si modalitatea de plata. Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un e-mail de confirmare  pe adresa de mail asociata contului sau.

Pentru a putea plasa o comanda online pe Site, valoarea minima a Produselor achizitionate trebuie sa fie de minim 50 lei cu TVA.

Cum pot sa platesc pentru comanda mea online?

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda.
Sunt acceptate doua modalitati de plata pentru comenzile efectuate de Clienti pe Site: plata online cu Cardul Bancar si plata numerar la livrare.
 
Daca se alege plata online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro) pentru  finalizarea si validarea platii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat optiunea de plata online.
 
Daca se alege plata in numerar, finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat. In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea comenzii din unul dintre punctele de ridicare personala indicate pe Site, acesta va putea efectua plata comenzii doar online cu cardul bancar.

Cum aflu unde este comanda mea online?

Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia.

Cum pot sa returnez produsele?

Returnarea produselor alimentare
 
In cazul achizitionarii produselor alimentare de catre Client, returul depinde de categoria de produse din care articolele returnate fac parte, astfel:
a. produsele din categoria bacanie, si bauturile, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact si se pot returna in maximum 48h de la data achizitionarii produsului;
b. produsele din categoria macelarie, legume–fructe, peste si panificatie, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact si se supun urmatoarelor reguli:
  • produsele alimentare proaspete a caror perioada de valabilitate este de 24h pot fi returnate in ziua in curs;
  • produsele alimentare a caror perioada de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate in 48h.
c. nu se ramburseaza produsele din tutun, alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena. 
 
Returnarea produselor alimentare se va face doar personal la Mega Image Drive, Prelungirea Ghencea, nr. 89 B, sector 6, Bucuresti si doar insotite de bonul fiscal aferent. Vanzatorul recomanda Clientului care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze Serviciul de Relatii cu Clientii. 
 
Returnarea produselor nealimentare
In cazul achizitionarii de produse nealimentare, Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile de la data primirii produsului pentru a semnala intentia de returnare a produsului. Singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare al produsului.
Returnarea produselor nealimentare se va face doar personal la Mega Image Drive, Prelungirea Ghencea, nr. 89 B, sector 6, Bucuresti  si trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate Clientului, in ambalajul original, cu etichetele si sigiliile intacte si doar insotite de bonul fiscal aferent si al certificatului de garantie.

Comanda mea a fost anulata. Cum pot sa primesc produsele?

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Mega Image, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

Cum pot sa imi recuperez parola?

Pentru recuperarea parolei, va rugam sa accesati linkul “Am uitat parola” care se afla sub butonul  “Autentificare”. Ulterior veti fi invitat sa introduceti in casuta de text adresa dumneavoastra de e-mail, iar in scurt timp veti primi un e-mail cu noua parola. 

Cum pot sa ridic singur comanda?

In cazul in care Cumparatorul a optat pentru varianta ridicarii comenzii de la unul dintre punctele de ridicare, acesta se va prezenta la punctul de ridicare ales si va comunica reprezentantilor Vanzatorului numarul de Comanda. In momentul ridicarii Comenzii, Clientul se va asigura ca Produsele nu prezinta nicio degradare vizibila, iar continutul este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.). Dupa ridicare, Clientul devine responsabil pentru conservarea acestora.
 
Punctele de ridicare personala a comenzilor sunt indicate pe Site.

De ce unele produse nu sunt disponibile in zona in care locuiesc?

Produsele alimentare care necesita pastrarea la temperaturi scazute, in camera frigorifice, sunt  livrate numai pe raza orasului Bucuresti.

Nu sunt multumit de calitatea unui produs. Cui trebuie sa ma adresez?

Pentru a putea transmite acesta informatie mai departe furnizorului nostru, va rugam sa returnati produsul intr-unul dintre punctele de vanzare, impreuna cu bonul fiscal.
 
In situatia in care nu aveti produsul sau ambalajele, va sfatuim sa contactati serviciul nostru pentru relatii cu clientii prin intermediul formularului de contact online sau telefonic, prin numarul  gratuit 0800 410 900 disponibil non-stop, din orice retea de telefonie fixa sau mobile. 

Care este procesul de control asupra caruia supuneti produsele voastre?

Toate produsele noastre sunt supuse unor controale stricte de calitate in fiecare zi. Reactionam imediat la cea mai mica suspiciune sau la orice semn al unei posibile probleme de calitate. Mega Image acorda o importanta deosebita garantarii prospetimii produselor sale. 

De ce nu gasesc un produs pe site?

O parte din produsele noastre, precum produsele sezoniere sau produsele locale nu sunt disponibile pe site-ul www.mega-image.ro, insa echipa noastra lucreaza la extinderea gamei de produse pentru a va oferi toate produsele disponibile in magazinele noastre. Prin urmare, este posibil ca gama oferita pe site sa fie usor diferita de cea a magazinelor.

Cum pot sa fac o sugestie referitoare la un anumit produs?

Pentru sugestii referitoare la produse, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului de contact.

Am gasit o eroare de pret / promotie. Cum procedez?

In aceasta situatie, va sfatuim sa ne contactati prin intermediul formularului de contact disponibil pe site sau telefonic, prin numarul gratuit 0800 410 900 disponibil non-stop, din orice retea de telefonie fixa sau mobile. 

Cum utilizez codul promotional?

Inainte de a finaliza comanda, atunci cand va aflati pe pagina cosului de cumparaturi, introduceti codul promotional in casuta de text si confirmati apasand click pe “Aplicati codul”.

Adauga in lista
Momentan nu ai o lista de cumparaturi creata. Apasa pe butonul de mai jos pentru a crea una.
Acest produs se afla deja in aceasta lista.
Produs adaugat in lista