• Livrăm produsele oriunde în țară
  • Mașini frigorifice pentru transportul produselor fresh
  • Alegem cu grijă cele mai bune produse
  • Cea mai variată gamă de produse din Mega
  • Avem magazinul online deschis 24/7
  • Quick shop
  • Liste  
: In aceasta perioada, pentru a limita cat mai mult contactul intre curieri si dvs. am eliminat plata cu cash, la livrare. Pentru comenzile plasate din Supermarket Online se poate plati numai online, cu card.  

Consilier Clienți

Responsabilități:
Consilierul Clienți este responsabil de furnizarea unor servicii excelente tuturor clienților prin oferirea de informații, suport în experiența de cumpărături și gestionarea reclamațiilor acestora. Interacțiunea Consilierului cu clienții se va face în două direcții:
- În magazin
- În mediul online
 
În cadrul magazinelor, Consilierul Clienți va avea următoarele responsabilități:
- Îndrumă și consiliază clienții în alegerile de cumpărături;
- Oferă informații clienților și răspunde solicitărilor acestora;
- Face recomandări de produse clienților, pe baza cunoașterii sortimentației existente;
- Soluționează reclamațiile clienților;
- Analizează satisfacția acestora cu privire la modul în care sunt tratați de către personalul magazinului;
- Informează clienții cu privire la campaniile promoționale și acțiunile de sustenabilitate în care compania este implicată;
- Colaborează cu Șeful de magazin în vederea soluționării cererilor/ reclamațiilor clienților;
- Oferă suport și îndrumare angajaților din magazine, în direcția orientării către client;
- Monitorizează nivelul orientării către client a personalului din magazine, inclusiv a personalului de pază;
- Se asigură în permanență că sunt suficiente case deschise;
- Realizează rapoarte săptămânale cu privire la subiectul, numărul și statusul reclamațiilor gestionate, pe care le trimite subdepartamentului Relații Clienți;
- Raportează către District Manageri orice solicitare a clienților rămasă nesoluționată;
- Colaborează cu departamentul Relații Clienți (Marketing) ori de câte ori este necesar;
- Colaborează cu reprezentanți ai departamentelor de la sediul central pentru a obține informațiile necesare transmiterii răspunsurilor la solicitările clienților;
- Gestionează un buget special alocat pe magazin, având posibilitatea de a oferi clienților produse, în scopul remedierii situațiilor întâmpinate (ex: produse neconforme standardelor de calitate, erori în scanarea produselor, etc.);
- Se implică în acțiuni ale comunității, poate organiza evenimente pentru comunitatea din jurul magazinului său (acțiuni sociale, concursuri, etc.), atât independent, cât și în colaborare cu alte departamente de la sediul central.
  În mediul online:
- Interacționează cu clienții prin intermediul platformei dedicate, în scopul îmbunătățirii gradului de satisfacție a acestora, prin oferirea de răspunsuri și informații prompte; 
- Verifică zilnic sesizările primite din partea clienților în mediul online, special creat, și formulează un răspuns în termen de max. 48 de ore de la data primirii;
- Promovează o atitudine colegială față de angajații companiei.
Alte atribuții:
- Gestionează intern relațiile cu toate departamentele implicate în scopul rezolvării sesizărilor primite de la clienți;
- Asigură confidențialitatea datelor la care are acces pe parcursul contactului cu clienții.
 
Cerințe selecție:
- Studii: liceale, diplomă bacalaureat
- Experiență: minim 6 luni în retail

Profilul salariatului care ocupă postul:
 
- Calități fizice:
  • Mobilitate bună
  • Apt pentru desfășurarea activității conform fișei de aptitudini
  • Aspect îngrijit
- Abilități:
  • Excelente abilități de  comunicare și relaționare cu clienții
  • Orientare spre client
  • Abilitatea de a gestiona conflicte
  • Abilitatea de a transmite mai departe informații
  • Abilitatea de a gestiona cu discreție situațiile dificile
  • Capacitate de soluționare a problemelor în situații de stres sau sub presiune
  • Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor.
 
- Competențe:
  • Cunoștințe PC: Outlook, Excel, Word, acces internet și rețele socializare
  • Nivel engleză – conversațional 
  • Cunoștințe foarte bune de limba română (scris și vorbit corect din punct de vedere gramatical)

Asteptam CV-ul dumneavoastra, insotit de o scrisoare de intentie, la adresa de email recrutare@mega-image.ro.
Mult succes!

Daca doresti sa aplici pentru acest job, acceseaza butonul de mai jos:

Adauga in lista
Momentan nu ai o lista de cumparaturi creata. Apasa pe butonul de mai jos pentru a crea una.
Acest produs se afla deja in aceasta lista.
Produs adaugat in lista