Mega image logo

undefined

Categorii produse

Categorii specifice

Inchide
Cariera ta la MegaSediul centralSpecialist Administrare Programe Dezvoltare
Rezerva acum un interval orar pentru livrare sau ridicare din magazin
Joburi
Nota de informare candidati LHN

Specialist Administrare Programe Dezvoltare

De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.

Vino si tu in #ComunitateaMega!

Acest job este disponibil in: Sediul Central Mega Image - Bd-ul Timisoara nr. 28, cladirea Plaza Romania Offices, sector 6 Bucuresti

Uite care vor fi responsabilitatile tale:

  • Punct de contact pentru echipa Learning & Development, prin telefon, online sau prin interactiune fata-in-fata, pentru rezolvarea solicitarilor primite;
  • Centralizarea si analiza datelor pentru echipa Learning & Development;
  • Administrarea fluxului de procese de training: de la identificarea nevoilor, onboarding, monitorizarea progresului si pana la procesarea evaluarilor in urma training-ului;
  • Mentinerea bazelor de date L&D up-to-date;
  • Colaborarea cu furnizorii de training si gestionarea activitatilor administrative (contractare, arhivare documente);
  • Acordarea de suport administrativ si implicarea in diverse proiecte in cadrul departamentului HR.

Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.

Ne dorim ca tu sa vii cu:

  • Excelente abilitati de planificare si organizare (multitasking);
  • Orientare catre client si catre rezolvarea rapida a problemelor;
  • Abilitati si deschidere de a lucra cu cifre, platforme de learning, sisteme online;
  • Nivel bun de utilizare a suitei Office (in special Excel);
  • Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
  • Permis de conducere.

Ar fi ideal daca ai:

  • Experienta anterioara de 1-2 ani in oricare dintre activitatile urmatoare: operare de date, L&D, administrare cursurilor, activitati administrative, project management, raportare, suport relatii clienti.

Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:

  • Pachet variat de compensatii si beneficii;
  • Card de tichete de masa;
  • Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
  • Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
  • Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
  • Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
  • Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
  • Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.

Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe!
#Learning&Development #Administrativ #MegaImage #Retail


 

Aplica aici