Manager Supervizor Bugetare si Analiza Financiara
De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Uite care vor fi responsabilitatile tale:
- Coordonarea si monitorizarea procesului de planificare bugetara la nivel de companie in concordanta cu termenele de raportare ale Grupului Ahold Delhaize;
- Intocmirea calendarului de planificare a tuturor etapelor aferente procesului de bugetare si transmiterea catre toate departamentele implicate in exercitiul de bugetare;
- Colectarea bugetelor individuale pe centre de cost, analizarea acuratetii datelor colectate si consolidarea informatiilor, in vederea intocmirii bugetului la nivel de companie;
- Propunerea masurilor de eficientizare si automatizare a procesului de colectare de date, pentru a asigura un proces de planificare eficient la nivel de companie;
- Consultanta financiara pentru managementul diferitelor arii de business, pentru a asigura cadrul necesar luarii celor mai bune decizii in procesul de planificare;
- Intocmirea rapoartelor consolidate cu privire la initiativele strategice la nivel de companie;
- Pregatirea si revizuirea documentelor preliminare si finale de buget, la nivel de companie;
- Intocmirea si analiza diverselor rapoarte cu privire la venituri VS cheltuieli, impactul bugetului asupra companiei, variatii de costuri etc.;
- Participarea activa in auditul extern si intern.
Nu faci asta singur! ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oamenii
Ne dorim ca tu sa vii cu:
- Studii superioare in domeniul financiar;
- Experienta de minim 3-5 ani in activitati de planificare, raportare, bugetare si controlling;
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu - avansat;
- Cunostinte operare PC, MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - nivel mediu.
Este ideal daca ai:
- Abilitati de comunicare, organizare;
- Cunostinte SAP;
- Capacitatea de organizare si prioritizare a sarcinilor.
Avantajele de a fi #mega:
- Pachet de compensatii si beneficii corelat cu experienta ta profesionala;
- Card de tichete de masa;
- Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
- Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
- Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
- Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
- Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shoping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”.
- Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe!
#ManagerSupervizorBugetare #AnalizaFinanciara #Controlling #ImplementareSistemeMegaImage #Retail