Coordonator Relatii Clienti HR
De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Uite care vor fi responsabilitatile tale:
- Construirea si organizarea unui HR Contact Center, prin intermediul caruia clientii interni se pot adresa si pot colabora simplu, rapid si eficient cu departamentul de Resurse Umane;
- Monitorizarea si imbunatatirea indicatorilor pentru activitatea HR Contact Center;
- Gestionarea proiectelor de resurse umane, propunerea de imbunatatiri in conformitate cu nevoile organizatiei si implementarea de noi proiecte;
- Monitorizarea si optimizarea procedurilor de lucru, a standardelor, metodelor de lucru si utilizarea sistemelor, lucrand alaturi de partile implicate;
- Comunicarea constanta cu clientii interni, pentru a se asigura ca acestia au la dispozitie intrumentele si canalele potrivite pentru a contacta departamentul de Resurse Umane, cunosc procesele si utilizeaza in mod corespunzator instrumentele pe care le detin;
- Identificarea blocajelor in procesele curente si oferirea de solutii pentru deblocarea si eficientizarea acestora;
- Asigurarea de asistenta si suport clientilor interni prin intermediul materialelor dedicate si recomandarilor – follow-up constant cu clientul intern;
- Mentinerea rapoartelor de activitate, documentarea activitatilor si discutiilor/corespondentei alaturi de clientii interni;
- Identificarea si propunerea de modalitati de masurare a satisfactiei clientilor interni;
- Gestionarea proiectelor specifice ariei de resurse umane care trebuie implementate prin intermediul tehnologiei.
Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni 😊
Ne dorim ca tu sa vii cu:
- Studii superioare finalizate;
- Foarte bune cunostinte de MS Office (Excel) si de limba engleza;
- Cunoasterea proceselor de resurse umane (ligh-level);
- Excelente abilitati de comunicare si relationare;
- Capacitatea de solutionare a problemelor;
- O foarte buna orientare spre client si focus pe atingerea rezultatelor;
- Curiozitate, initiativa si dorinta de a optimiza procese;
- Pasionat/a de tehnologie si usurinta in a lucra cu sisteme si tool-uri diverse;
- O buna organizare si capacitatea de a prioritiza taskuri in mod eficient.
Ar fi ideal daca ai:
- Experienta anterioara in mediul corporate.
Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:
- Pachet variat de compensatii si beneficii;
- Card de tichete de masa;
- Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
- Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
- Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
- Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
- Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! 😊
#RelatiiClientiHR #HRJobOpportunity #MegaImage #Retail