• Livrăm produsele oriunde în țară
  • Mașini frigorifice pentru transportul produselor fresh
  • Alegem cu grijă cele mai bune produse
  • Cea mai variată gamă de produse din Mega
  • Avem magazinul online deschis 24/7
  • Quick shop
  • Liste  
: Pentru București este disponibilă Livrarea Rapidă din aplicația Mega Image  

Coordonator Negociere Proiecte Tehnice

De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.

Vino si tu in #ComunitateaMega!

Acest job este disponibil in: Sediul Central Mega Image - Bd-ul Timisoara nr. 28, cladirea Plaza Romania Offices, sector 6 Bucuresti

Uite care vor fi responsabilitatile tale:

  • Identificarea nevoilor de produse si/sau servicii in cadrul departamentului tehnic;
  • Analiza ofertelor disponibile pe piata de produse indirecte, servicii, lucrari ori de cate ori este necesara incheierea unui nou contract in asa fel incat se obtine cea mai buna solutie din punct de vedere calitate – pret;
  • Verificarea periodica a proiectelor coordonate;
  • Urmarirea si asigurarea desfasurarii in bune conditii a contractelor cu furnizorii si rezolvarea eventualelor probleme care apar la solicitarea colegilor care se ocupa direct de derulare contract;
  • Negociarea contractelor de achizitie produse indirecte, servicii, lucrari pentru proiecte din cadrul departamentului tehnic;
  • Mentinerea si urmarirea contractelor semnate cu furnizorii si respectarea termenelor de valabilitate prevazute in contracte;
  • Coordonarea procesului de lansare a comenzilor astfel incat sa fie respectate datele programate pentru livrari conform grafic finalizare proiecte noi sau conform datelor agreate cu solicitantul;
  • Coordonarea procesului de verificare a facturilor si a avizelor emise pentru comanda si raspunde de solutionarea eventualelor inadvertente ce nu pot fi rezolvate de catre operatorii de comenzi;
  • Coordonarea activitatii de urmarire de catre operatori a statusului inregistrarii si achitarii facturilor (activitate in colaborare cu departamentul Contabilitate-Plati).

Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.

Ne dorim ca tu sa vii cu:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta anterioara similara;
  • Cunostinte MS Office (Excel, Word, Outlook);
  • Cunostinte Autocad (functii de baza fara constructive);
  • Cunoastinte de limba engleza la nivel avansat;
  • Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, abilitati de organizare si proactivitate.

Ar fi ideal daca ai:

  • Abilitatea de a intelege rapid procese complexe, de a gandi critic, de a obtine si de a procesa informatii;
  • Capacitate de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune.

Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:

  • Pachet variat de compensatii si beneficii;
  • Card de tichete de masa;
  • Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
  • Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
  • Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
  • Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
  • Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”.
  • Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.

Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe!

#Negociere #Tehnic #Contracte #MegaImage #Retail

Aplica aici

Adauga in lista
Momentan nu ai o lista de cumparaturi creata. Apasa pe butonul de mai jos pentru a crea una.
Acest produs se afla deja in aceasta lista.
Produs adaugat in lista