SUPERMARKET ONLINECosmetice si ingrijire personalaHair stylingSamponSampon pentru volum cu extract de citrice, kiwi si mar 400ml
Here is Product Details Sticky Short Info
  • Cosmetic Plant
Cosmetic Plant

Sampon pentru volum cu extract de citrice, kiwi si mar 400ml

49.98 Lei/L
49.98 Lei/L
19,99 Lei

Samponul reda volumul natural al parului, indepartand impuritatile fara a ingrasa scalpul. Secretul samponului consta in amestecul unic de vitamine provenite din extractele de portocala, grapefruit, mar si kiwi. Componentele din fructe purifica, regenereaza si actioneaza impotriva efectelor poluarii, redand stralucirea si netezimea parului. Proteinele din migdale contribuie la fortifierea parului deteriorat. Studiile de eficienta efectuate de catre producatorul ingredientului activ pe voluntaricu parul degradat demonstreaza cresterea volumului, a stralucirii, netezimii si supletei parului imediat dupa utilizare si o imbunatatire vizibila a acestor caracteristici dupa 21 de zile de utilizare regulata. Rezultatul este un par stralucitor, plin de volum si vitalitate.

In aceasta pagina

Informatii despre produs

Detalii de utilizare
Se aplica pe parul ud si cu spuma formata se maseaza usor pielea capului. Se lasa sa actioneze 2-3 minute, apoi se clateste. Se reaplica daca este necesar. Se recomanda utilizarea samponului de 2 / 3 ori pe saptamana. Evitati contactul cu ochii! Daca totusi se produce, clatiti imediat.
Volum alcool
0

ID: 61288

Mega Image nu va fi responsabila si nu garanteaza ca informatiile postate pe website sunt lipsite de erori sau sunt complete. Astfel, din motive tehnice (ex. erori aparute in timpul rulajului stocului), pot aparea unele diferente intre informatiile mentionate pe website si cele de pe etichetele produselor. Informatiile prezentate pe site nu inlocuiesc informatiile de pe etichetele produselor. In cazul aparitiei unor discrepante, prevaleaza informatia de pe etichetele produselor. Consumatorul trebuie sa verifice informatiile de pe eticheta produsului (inclusiv pe cele despre alergeni) inainte de achizitionare, precum si inainte de consum. In situatia in care apar astfel de discrepante, Mega Image nu isi asuma nici o responsabilitate, iar consumatorul renunta in mod explicit la orice plangere sau pretentii de orice natura impotriva Mega Image.