StiriMega Image a deschis cel de-al treilea Concept Store din Bucuresti Mega Image Barbu Vacarescu
Mega Image Romania

Mega Image a deschis cel de-al treilea Concept Store din Bucuresti Mega Image Barbu Vacarescu

Mega Image a inaugurat saptamana trecuta magazinul cu numarul 442: Mega Image Barbu Vacarescu, cel de-al treilea concept store din cadrul retelei. Situat pe strada Barbu Vacarescu nr. 201, langa statia de metrou Aurel Vlaicu, magazinul are o suprafata de aproximativ 1581 m2 si o parcare cu o capacitate de 35 de locuri. Noul magazin intra astfel in top 3 magazine Mega Image dupa suprafata de vanzare. 
 
Mega Image Barbu Vacarescu va deveni un nou punct de atractie in zona de nord a Capitalei, oferind consumatorilor – clientilor Mega Image din zonele de birouri, cat si locuitorilor comunitatii din zona Aurel Vlaicu, un mix atractiv de produse si servicii, dar si concepte consacrate in randul supermarketurilor noastre. In cel mai nou Concept Store Mega Image, fiecare categorie de consumatori isi va putea alege raionul in care sa experimenteze food shopping-ul de calitate, gasind inspiratie pentru fiecare etapa a zilei.
 
“Mega Image Barbu Vacarescu este cel de-al treilea concept store din cadrul retelei. Am lucrat la perfectionarea acestui concept, astfel incat sa le oferim consumatorilor nostri experiente inedite la cumparaturi si sa deservim o gama larga de preferinte si servicii. Dorim ca prin oferta care se regaseste in magazin sa venim in intampinarea si celor mai pretentiosi dintre consumatorii nostri. De asemenea punem la dispozitia lor o echipa dedicata menita sa transforme simplul mers la cumparaturi intr-o experienta de food shopping inedita,” a declarat Vasileios Stavrou, Director General Mega Image.
 
La cateva minute de mers de statia de metrou Aurel Vlaicu, Concept Store Mega Image Barbu Vacarescu se doreste a fi un punct de reper pentru cei care vor sa-si construiasca un stil de viata in care sa se bucure de tot ce este mai bun si mai nou. Mega Image  Barbu Vacarescu reuneste in aceeasi locatie o gama larga de produse in raioane, precum: Equilibrium Health & Wellness, o sortimentatie atent selectionata din concept corner-ul Wine Gallery, o oferta extinsa de fructe si legume, specialitati si carne - premium, insula Angst si multe altele.
 
Concept cornerul Equilibrium Health & Wellness disponibil in noul magazin aduna laolalta produse destinate celor care isi doresc un stil de viata echilibrat, sanatos si cat mai natural. Produsele alimentare de la Equilibrium Health & Wellness acopera o gama variata de produse bio si raw-vegan, de la seminte, germeni si fainuri la vinuri cu continut mic de sulfiti, produse de nutritie sportiva si suplimente alimentare. 
 
Un adevarat parc de distractii pentru simturi, raionul de fructe exotice din Concept Store-ul Barbu Vacarescu ofera rambutan, kumquats, mangustan (la sectiunea fructe) si chayote, ginseng, conopida violet, rosii kumato sau flori comestibile etc (in categoria de legume). 
 
La raionul carmangerie, macelarii stau la dispozitia clientilor pentru transarea sau tocarea carnii pe loc. Specialitatile de la vitrina de carne includ steak mistret, steak cerb, vita, etc. De asemenea, rezultat al traditiilor si experientei de sute de ani, cele mai bune branzeturi si mezeluri internationale sunt acum la indemana consumatorilor. 
 
La Mega Image Barbu Vacarescu se gasesc mixuri de condimente ce redau aromele specifice unor bucatarii exotice consacrate (indiana, chinezeasca, indoneziana, arabeasca, sud-americana, nord-africana). Zona de dulciuri si cafea ofera o sortimentatie speciala de produse. In selectiile de bere premium si vinuri internationale se regasesc produse din tari precum Chile, Spania, Africa de Sud, Franta, care ii vor impresiona pana si pe cei mai pretentiosi dintre cunoscatori.
 
Mega Image isi extinde in mod constant reteaua de magazine, ajungand la 442 de locatii si patrunde astfel tot mai mult in proximitate, devenind unul din cei mai puternici jucatori din retail ce se aproprie din ce in ce mai mult de clienti, pe un teritoriu familiar acestora, usurandu-le astfel modul de a-si realiza cumparaturile.