Mega Image ajunge la 500 de magazine si continua sa alimenteze inima caselor cu inspiratie

  • Pentru a sarbatori momentul si a multumi clientilor pentru loialitate, o campanie promotionala se va desfasura in toate magazinele Mega Image, in luna noiembrie
 
Bucuresti, 3 noiembrie 2016 – Pornind de la promisiunea de a alimenta zilnic cu inspiratie casele oamenilor si de a crea experiente culinare memorabile, Mega Image continua sa se dezvolte si patrunde tot mai mult in proximitate, devenind astfel foarte aproape de clienti si de teritoriul familiar acestora. Mega Image ajunge la 500 de magazine, moment care valorifica investitia continua, expertiza unica si angajamentul fata de clienti, de a le oferi cea mai buna oferta de produse. 
 
"Cele 500 de magazine reprezinta un moment de referinta in dezvoltarea companiei noastre, in aceasta continua expansiune care ne-a transformat intr-o echipa solida si competitiva si ne-a pozitionat in topul retailului modern. Este ceea ce ne confirma cel mai bine in acest moment drept cel mai mare lant de supermarketuri din Romania. Si, nu in ultimul rand, este dovada a tot ceea ce facem pentru clientii nostri, sa le asiguram produse proaspete in fiecare zi, sa le aducem noutati si sa le fim astfel sursa de inspiratie", a declarat Vassilis Stavrou, General Manager al Mega Image Romania.
 
Cele 500 de magazine sustin dezvoltarea pozitiva si rapida a Mega Image in ultima perioada, care a fost marcata de investitii sustinute in proiecte noi, alaturi de platforma de comunicare “Inspiratie pentru inima casei tale”. Mai mult, ritmul de crestere al Mega Image in aceasta perioada a fost printre cele mai mari din comert de pana acum, ceea ce confirma inca o data strategia companiei de a avea o dezvoltare sustinuta pe piata si de a ramane in continuare prima alegere a consumatorilor.
 
Alaturi de deschiderile de noi magazine din ultimul an, evolutia pozitiva a Mega Image a fost sustinuta in ultimul an de proiecte precum: dezvoltarea conceptelor speciale de magazine (Wine Gallery, Equilibrium, concept store Baneasa), dezvoltarea si lansarea marcilor proprii (Gusturi Romanesti, Mega Apetit), campaniile de loializare (vivo I Villeroy & Boch, SuperFlizz) si alaturi de serviciile special create pentru consumatori, in magazine (echipele "Red Team" de consultanti la raft). 
 
Pentru a sarbatori momentul si a multumi clientilor pentru loialitate, Mega Image a pregatit o campanie promotionala care se va desfasura in toate magazinele, in luna noiembrie. Astfel, numeroase produse vor avea preturi speciale, iar pe parcursul campaniei, clientii se vor bucura de numeroase surprize in timpul cumparaturilor. 
 
Astfel, prin dezvoltarea continua, Mega Image vine din ce in ce mai aproape de clienti, ca parte activa din viata acestora, oferindu-le cele mai placute experiente si inspiratie in orice moment si context. 
 
 
***
 
Despre Mega Image
Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 500 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (220), Shop&Go (271), Gusturi Romanesti (2). Mega Image isi propune sa ofere consumatorilor, in fiecare zi, servicii de calitate si o gama de produse hranitoare, sanatoase si sigure, la preturi accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer international ce opereaza in prezent pe trei continente.