Citeste raspunsurile la intrebarile cele mai frecvente. Daca nu gasesti ceea ce cautai poti sa ne trimiti un mesaj prin formularul de contact.

Cum procedez in cazul in care doresc sa adresez o plangere/sesizare?

Opiniile sau nemultumirile fiecarui client sunt importante pentru noi. Exista 3 modalitati prin care dvs. puteti adresa o reclamatie/sugestie: - in magazin este amplasata o cutie pentru sugestii si reclamatii in care se pot introduce formularele continand opiniile/sesizarile dvs. - pe site-ul companiei, la sectiunea Sugestii si reclamatii se poate completa formularul on-line. - se poate sesiza telefonic sediul central la numarul de telefon 021.224.66.77 sau la telefonul clientului 0800 410 900.

In urma achitarii cu cardul bancar in magazinul dumneavoastra am constatat ca suma mi-a fost retinuta de doua ori / suma retinuta nu corespunde cu totalul bonului. Cum procedez?

Daca se intampla sa va confruntati cu una din aceste situatii va rugam sa ne informati imediat cu privire la data, locatia, ora si datele de pe bonul de casa iar noi vom investiga eroarea survenita. Restituirea banilor se va face tot prin sistem bancar (depunere pe card), dumneavoastra urmand a intra ulterior in posesia sumei respective.

La plata cu cardul bancar a intervenit o eroare si am fost nevoit sa achit cash cumparaturile. Am constatat ca suma respectiva imi lipseste totusi din cont. Ce pot face in acest caz?

In situatia in care in urma verificarii contului va apare lipsa suma respectiva desi ati platit cash la casa, va rugam sa ne informati cu privire la acest incident iar noi vom lua legatura cu institutia bancara emitenta a cardului dumneavoastra in vederea reglementarii situatiei. Asemenea probleme apar in urma unor erori tehnice.

Am achizitionat un produs din magazinul dumneavoastra dar atunci cand am ajuns acasa si am dorit sa il consum nu am fost multumita de calitatea acestuia. Pot sa il returnez?

Produsele noastre sunt testate si verificate periodic pentru respectarea standardelor superioare de calitate, dar daca dumneavoastra sunteti nemultumita de calitate sau aspect va asteptam in magazin in maxim 24 de ore cu produsul in sine si bonul de casa pentru a va restitui banii aferenti pretului de vanzare.

Daca am cumparat un produs iar ulterior am remarcat ca avea ambalajul deteriorat pot sa il returnez?

Intrucat standardele de inalta calitate reprezinta unul din principalele noastre obiective, vi se pot restitui banii aferenti pretului de vanzare in termen de 24 de ore pentru orice produs (insotit de bonul de casa) care prezinta un ambalaj deteriorat ce poate afecta siguranta alimentara a produsului.

Cum procedez in situatia in care acasa constat ca produsul achizitionat este expirat?

Termenele de valabilitate ale produselor din magazine sunt atent monitorizate si verificate astfel incat sa oferim clientilor nostri garantia calitatii si siguranta alimentara insa, daca sesizati ca produsul cumparat este expirat puteti sa va intoarceti la magazin cu marfa insotita de bonul de casa, urmand a va fi returnati banii sau schimbat produsul.

Cum se procedeaza in situatia in care un produs plasat in revista/brosura Mega Image cu un pret promotional nu se regaseste in magazin la pretul respectiv desi promotia este in desfasurare?

Compania noastra este preocupata constant cu reducerea preturilor si confortul financiar al clientilor, incercand permanent sa puna la dispozitia acestora oferte promotionale si atractive. Daca se intampla sa nu coincida pretul din brosura cu cel regasit la raft in magazin, semnalati acest lucru personalului iar eroarea de sistem va fi imediat remediata si pretul actualizat.

Am observat la casa de marcat ca pretul unui produs pe care doream sa il achizitionez era diferit fata de cel afisat la raft. Cum se procedeaza in acest caz? La ce pret mi se va incasa produsul?

Toate preturile produselor noastre sunt atent monitorizate si actualizate astfel incat asemenea diferente sa nu se produca. In acest sens Mega Image a introdus pentru unele categorii etichete electronice menite sa afiseze preturi cat mai corecte. Daca se intampla sa constatati diferenta intre pretul afisat la raft si cel de la casa de marcat, puteti sesiza imediat acest fapt casierei/lucratorului comercial, situatia urmand a fi verificata in vederea remedierii. In acest caz dumneavoastra veti cumpara produsul respectiv la pretul afisat la raft, pret care v-a determinat decizia de a il achizitiona.

De ce nu pot gasi aceeasi sortimentatie de produse in toate magazinele retelei Mega Image? Am cumparat un produs in unul din magazinele dumneavoastra iar ulterior cand m-am prezentat in alt magazin Mega Image nu am regasit acelasi produs cautat.

Reteaua noastra detine in structura sa organizatorica mai multe tipuri de magazine in functie de dimensiunea spatiului amenajat: medium, small, city si RED. In situatia in care formatul magazinelor noastre difera ca marime, si sortimentatia produselor regasite la raft variaza. Prin urmare, din considerente obiective, intr-un magazin de tip small –cel mai restrans ca suprafata, nu se poate regasi intreaga sortimentatie si varietate de produse existenta in cel de tip medium – cel mai spatios.

Intra in responsabilitatea agentilor de paza supravegherea bagajelor lasate de clienti la intrarea in magazine?

Personalul de paza prezent in magazinele Mega Image supravegheaza buna desfasurare si functionare a activitatii din interior, mentin ordinea si previn sustragerile de produse in mod ilicit. Agentii de paza nu raspund de bagajele clientilor lasate la intrarea in magazin, acestea fiind pastrate in cusetele special amenajate.

Este indreptatit agentul de paza sa ma perchizitioneze la iesirea din magazin?

Agentii de paza au rolul de a asigura protectia magazinului si de a impiedica sustragerea oricarui produs in mod ilicit. Astfel, in situatia in care un agent de paza remarca neregularitati sau un comportament suspicios, poate solicita respectuos persoanei in cauza sa ii arate continutul gentii sau al bagajelor adiacente, precum si controlul buzunarelor. De asemenea, la semnalul sonor activat la iesire in dreptul portilor de securitate clientul va pune la dispozitia agentului de paza bonul aferent cumparaturilor efectuate pentru a se putea verifica situatia in cauza.

Pot intra in magazin cu un rucsac / bagaj voluminos?

Bagajele voluminoase suplimentare vor fi lasate in cusetele special amenajate la intrarea in magazin iar pentru a evita posibilele incidente nu se vor lasa in cusete obiecte/lucruri de valoare. De asemenea, pentru pastrarea curateniei si a sigurantei clientilor nostri este interzis accesul cu role sau in timpul consumarii unor produse alimentare.

Este permis accesul clientilor in magazinele Mega Image in ultimele minute inainte de ora de inchidere afisata pe usa de la intrare / pe site?

Fiecare client este important pentru noi, tocmai de aceea politica companiei noastre presupune permiterea accesului in magazin a oricarei persoane, pana in ultimul minut inainte de ora de inchidere afisata.

Intra in atributiile casierului ambalarea produselor in pungi la casa de marcat?

Intrucat Mega Image doreste sa ofere servicii de calitate clientilor sai, in fisa postului de casier este inclusa si responsabilitatea de a ajuta cumparatorii in ceea ce priveste amplasarea produselor in pungi la casele de marcat.

Pot angajatii de pe raioane sa imi ofere informatii si sa ma indrume pentru a localiza mai usor si rapid produsul cautat la raft?

Ne propunem sa asiguram clientilor nostri confort si un acces cat mai facil la toate produsele oferite in cadrul unei sortimentatii variate, in acest scop lucratorii comerciali fiind pregatiti si instruiti pentru a putea asigura intreg suportul necesar persoanelor care viziteaza magazinele retelei noastre.

Vrei sa gasesti regulamentele pentru campaniile desfasurate in magazinele Mega Image?

Regulament "Recomandari din partea clientilor"

Sectiunea este dedicata campaniilor desfasurate in magazinele Mega Image. Daca vrei sa consulti regulamentul unei campanii desfasurate de Mega Image ce nu se gaseste in lista de aici, poti sa urmaresti sectiunea "Inspiratie" sau poti sa ne urmaresti pe Facebook. In situatia in care nu gasesti regulamentul ne poti contacta aici.

De fiecare data cand iti doresti sa participi la una din promotiile semnate Mega Image asigura-te ca este organizata de noi inainte de a trimite datele personale. Vei gasi mereu toate informatiile despre campanii pe site-ul nostru sau pe pagina oficiala de Facebook.